بازدید 97
0

روشن ترین چراغ های صنعت حریق

 

روشن ترین چراغ های صنعت حریق در نمایشگاه NFPA 2018 لاس وگاس، E2S Warning Signals، تولید کننده مستقل پیشتاز سیگنال های هشدار بصری و شنیداری جهان، دستگاه های سیگنال بصری جدید Division 1 و Division 2 دارای تاییدیه UL را عرضه کرد.
استروب های زنون جدید از خانواده D1x، نورانی ترین سیگنال های دارای تاییدیه UL1971 / UL1638 هستند که برای کاربردهای ضد انفجار Class I Zone 1/20 و Class I/II Div 1 در دسترس هستند. مدل D1xB2XH2 دارای یک خروجی نور UL1971 بیش از 190 Candelas با یک جریان عملیاتی تنها 1160 mA است و مدل D1xB2XH1 به 86 Candelas دست پیدا می کند در حالی که تنها 635 mA جریان مصرفی آن است. آژیرهای چراغدار یا استروب ها یک محفظه ضد زنگ marine grade سبک وزن نوآورانه را به نمایش می گذارد که می تواند طبق نوع آن روی سطح یا کانال سوار شود. یک قلاب از فولاد ضد زنگ اختیاری، برای انعطاف پذیری اتصال کامل، به نور اجازه قرارگیری در هر جهتی را می دهد. با همگام سازی flash خودکار، جریان عملیاتی پایین و جریان هجومی پایین، واحد های بیشتری می توانند در هر مدار نصب شوند که طراحی سیستم را آسان کرده و هزینه را کاهش می دهد.
خانواده D2x برای تجهیزات Class I/II Div 2، Class I Zone 2/22 و IECEx و ATEX Zone 2/22، دستگاه های سیگنال فشرده، با عملکرد بالا و با تاییدیه جهانی را برای افراد دچار مشکل شنوایی ارائه می کند که برای اماکن صنعتی دشوار و خطرناک مناسب است. سیگنال D2xB1LD2-H LED دارای مصرف جریان عملیاتی حداقل با طول عمر LED بیش از 60000 ساعت است.
سری E2S، علاوه بر دستگاه های هشدار بصری مستقل، شامل واحد های ترکیبی است. بوق های هشدار با خروجی صدا با 116dB(A)، 64 فرکانس صدای هشدار و 4 کانال / مرحله قابل انتخاب از راه دور می تواند سیگنال امن برای چندین سناریو از یک دستگاه را فراهم کند. Xenon beacon یا LED یکپارچه می تواند از داخل به آژیر هشدار متصل شود به طوری که زمان نصب و سیم کشی را به حداقل می رساند. منبع:www.e2s.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *