بازدید 93
0

سری جدید مانیتورهای گاز Dräger، قابل اطمینان حتی تحت شرایط سخت

 

Dräger با Pac 6000، 6500، 8000 و 8500 اکنون یک سری جدید از مانیتورهای گاز شخصی را ارائه می کند. این مانیتورها نه تنها گازهای استاندارد کربن مونوکسید (CO)، هیدروژن سولفید (H2S)، گوگرد دی اکسید (SO2) و اکسیژن (O2) (Pac 6000 و 6500)، بلکه گازهای خاصی مانند اوزون، فوسژن و نیتروژن دی اکسید (Pac 8000 و 8500) را شناسایی می کنند. به علاوه، Pac 8500 با یک سنسور دوگانه برای H2S/CO یا O2/CO و یک سنسور hydrogen-compensated CO در دسترس است. این به طور چشمگیری تاثیر هیدروژن بر روی نشان دادن کربن مونوکسید را کاهش می دهد.
اندازه گیری گاز سریع و مطمئن به شدت در یک محیط صنعتی حائز اهمیت است، مانیتور های سری Pac نتایج سریع، دقیق و مطمئنی را فراهم می کنند و کار با آن ها بسیار آن است. کاربران می توانند بین 18 سنسور با طول عمر بالا برای حدود 33 گاز انتخاب کنند. باتری صنعتی استفاده شده در این مانیتور ها اجازه طول عمر خدمت دو ساله بدون تعویض باتری را می دهد. همچنین می توان لوازم موجود را با این مانیتور ها به کار گرفت.

آسان برای استفاده با یک طراحی معتبر
D-Light یکپارچه به کاربر نشان می دهد که مانیتور برای عملیات در حال کار و آماده است یا خیر. صفحه نمایش بزرگ، علاوه بر غلظت فعلی گاز همچنین اطلاعات مهم دیگر مانند ظرفیت باتری، گاز مورد نظر یا طول عمر خدمت باقی مانده را نشان می دهد.
سری Pac می تواند شرایط سخت عملیاتی را تحمل کند. از سنسورها می توان در یک محدوده ی دما از -40 تا +55 درجه سانتی گراد استفاده کرد. یک فیلتر ممبران قابل تعویض از سنسور در برابر مواد خارجی مانند گرد و غبار یا مایعات محافظت می کند. محفظه مقاوم در برابر مواد شیمیایی و ضربه مطابق با نیازمندی های IP68 است. هر نوع سنسور با یک کد رنگی شناسایی می شود. این یعنی این که اشتباه عملا غیرممکن است.
مانیتور های سری Pac بالاترین غلظت سنجیده شده را نشان می دهند. هشدارها به صورت صوتی، تصویری و با لرزش قابل درک منتشر می شوند و کاربران می توانند بعدا به هشدارهای تایید شده دسترسی یابند.
www.draeger.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *