بازدید 97
0

سری پمپ آتش نشانی با عملکرد بالای Armstrong Fluid Technology

 

Armstrong Fluid Technology عرضه یک خط تولید جدید پمپ های آتش نشانی با بازده بالا را معرفی کرد که عملکرد جریان عالی را با هزینه های نصب و چرخه عمر پایین تر، دوام بی نظیر و راحتی در نگهداری و تعمیرات ارائه می کند.

سری جدید Armstrong 4600F از پمپ های گریز از مرکز افقی، با استفاده از حضور قدرتمند Armstrong در بازار اطفای آتش انگلستان، با شرایط لازم NFPA، به علاوه استانداردهای ایجاد شده توسط آزمایشگاه های آزمایش محافظت در برابر آتش مانند UL، ULC و FM مطابقت دارد و از آن ها پیشی می گیرد.
یک مزیت بزرگ این سری جدید این است که فرصت های ارزشمندی را برای کاهش هزینه های چرخه عمر و نصب برای خریداران فراهم می کند. از آنجا که پمپ ها طراحی موثرتری را به نمایش می گذارند، نیازمند انتخاب درایور و کنترلرهای کوچک تری هستند. بنابراین پمپ ها علاوه بر کاهش اندازه لازم برای قطعه، به طور کلی برق کمتری را در زمان تطبیق تقاضا جذب می کنند و می توانند توسط قطعات الکتریکی با نمره پایین تر پشتیبانی شوند. این مزایا می توانند منجر به 20 درصد صرفه جویی در هزینه شوند.
با طراحی این پمپ Armstrong بر آسان کردن و سرعت بخشیدن به نصب تمرکز کرده است. به دلیل این که خط مرکز ساکشن و تخلیه به طور کامل هم تراز هستند، لوله کشی می تواند قبل از تحویل پمپ کامل شود تا در زمان نصب، هزینه های نیروی کار و ارائه فرصت هایی برای کوتاه کردن برنامه های زمانی پروژه صرفه جویی شود. چون shaft های پمپ و قطعات مرتبط برای پیکره بندی های چپ دست و راست دست مشابه هستند، مدل های جدید می توانند در صورت نیاز در محل برای چرخش به سمت مخالف دوباره پیکره بندی شوند. بنابراین، زمان های نصب و مونتاژ دوباره بسیار کوتاه تر می شود و نیاز به چندین مهندس و تجهیزات بالابرنده برای کارهای تعمیراتی به حداقل می رسد.
آخر از همه آن که، مدل های پمپ آتش نشانی جدید دوام بی نظیری را ارائه می کنند. شفت فولادی ضد زنگ بزرگ تر از حد معمول، برای حداقل 5000 ساعت کار ارزیابی شده است در حالی که یاطاقان های محکم شده دائما روغن کاری شده از قفل شدن جلوگیری می کند.

منبع: www.armstrongfluidtechnology.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *