بازدید 153
0

غلامرضا نبی بیدهندی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دبیر سومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری

 

به عنوان دبیر سومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری توضیحاتی در ارتباط با کم و کیف برگزاری این دور از همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری بفرمایید؟
این دوره از برگزاری همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری، با حضور بیش از 600 نفر از پژوهشگران، اندیشمندان مراکز تحقیقاتی و همچنین جمع کثیری از آتش نشانان سازمان آتش نشانی سراسر کشور، آتش نشانان وکارشناسان فرماندهان آتش نشانی کشورهای هلند، انگلیس، ایتالیا، فرانسه باشعار مشارکت عمومی، شکوفایی در هتل المپیک تهران برگزار شد.
به شکل کلی 260 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد، که در کمیته علمی همایش مورد بررسی قرار گرفت و 15 مقاله در قالب سخنرانی و مابقی در حدود 125 مقاله به شکل پوستری و 18 مقاله به شکل شفاهی ارائه شد، همچنین در این همایش علاوه بر 5 سخنرانی اصلی و علمی؛ 8 کارگاه تخصصی برگزار شد.
به عنوان یکی از اعضای علمی جامعه ضمن بیان تاثیر چنین همایش هایی بر جامعه آتش نشانی، نقطه قوت سومین همایش ملی آتش نشانی را چه می دانید؟
در این همایش، اثرات ایمنی به عنوان یک موهبت الهی مورد بررسی قرار گرفت، همچنین هیات کارشناسی برای ارزیابی و تجدید نظر مباحث مربوط به ایمنی تشکیل شد، برگزاری این قبیل همایش ها نقش بسزایی در به روز رسانی علم آتش نشانی و تبادل دانش و اطلاعات میان استادان، متخصصان و دانش آموختگان دانشگاه ها دارد.همایش امسال به گونه ای طراحی شد که علاوه برحضور صاحبان نظران و ارائه تازه های علمی و پژوهشی در حوزه های مختلف آتش نشانی و ایمنی شهری، امکان مشارکت حداکثری استادان، دانشجویان و همچنین آتش نشانان در بحث ها را فراهم آورد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *