بازدید 86
0

محافظت از سر تا نوک انگشتان پا با لباس های Tychem® TK جدید از DuPont در کاربردهای صنعتی

 

لباس جدید Tychem® TK به طور مخصوص برای موقعیت هایی که خطر فوری نسبت به جان و سلامتی وجود دارد، طراحی شده است. این لباس با عملکرد بالا با محافظت در برابر گازهای سمی و خورنده، مایعات و مواد شیمیایی جامد، برای کاربردهای صنعتی، پاسخگویی اضطراری و آمادگی خانگی مناسب است. مواد شیمیایی سمی به طور معمول بیشتر در مواد سرد کننده، مواد شوینده و کودهای شیمیایی پیدا می شود؛ اما همچنین کاربردهایی در غذا و فرآیند پتروشیمی و استخراج فلزها دارند. همچنین می توانند یک مایع یا یک گاز باشند و قرارگیری در معرض غلظتی شدید از آمونیا می تواند مرگبار باشد. آمونیا حتی در غلظت های پایین تر باعث سوزش چشم ها، بینی و سیستم تنفسی و سوختگی شیمیایی و سرمایی در ناحیه پوست خواهد شد. بنابراین این ضروری است که از پاسخگوهای اضطراری در موقعیت هایی که این ماده شیمیایی به خاطر یک اتفاق یا حمله خرابکارانه رها شده باشد، محافظت کرد.
DuPont لباس جدید را در معرض آزمایش شدید قرار داد تا تاثیرگذاری آن را در موقعیت های اضطراری ثابت کند. Tychem® TK جدید نه تنها از مقاومت لازم در برابر نفوذ 15 ماده شیمیایی فهرست شده در EN 943-2 پیشی گرفت بلکه هیچ گونه نفوذی را تا حدود هشت ساعت برای 90 درصد از 300 مواد شیمیایی آزمایش شده نیز به نمایش نگذاشت.
Tychem® TK، ساخته شده از پارچه اثبات شده Tychem®، کم وزن و انعطاف پذیر ولی بادوام است. افراد می توانند برای آسان پوشیدن و درآوردن این لباس گزینه front-entry Tychem® TK 614T یا rear-entry TK615T را انتخاب کنند. هر دو گونه این لباس یک سیستم دستکش های انطباق پذیر را به نمایش می گذارد که شامل یک دستکش داخلی لایه ای با مقاومت عالی نسبت به نفوذ مواد شیمیایی، به همراه دستکش های خارجی بوتیل یا Viton® است که میزان حفاظت بالایی در برابر خطرهای شیمیایی فراهم می کند.
ویژگی های دیگر شامل جوراب های متصل به فلپ های بوت خارجی، دو شیر تخلیه، یک double storm flap با قلاب و حلقه و درزهای دو طرفه می شوند. برای تضمین این که شخص حتی در قابلیت دید پایین ایجاد شده توسط دود و نور کم به طور واضح قابل شناسایی باشد، این لباس ها به رنگ زرد لیمویی روشن هستند.
درزها، دستکش لایه درونی و لبه کلاه لباس Tychem® TK با مقاومت لازم در برابر نفوذ 15 مواد شیمیایی فهرست شده در EN 943-2 مطابقت دارد. اطلاعات نفوذ پارچه Tychem® TK برای بیش از 300 ماده شیمیایی در این لینک یا با مراجعه به سایت SafeSPEC™ در www.safespec.dupont.co.uk در دسترس است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *