بازدید 195
0

مهندس مهدی داوری دولت آبادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری تهران

نمایشگاه ایپاس با مبحث ایمنی ارتباط دارد یکی از خواسته های ما ایمن تر شدن شهرمان است

 

 

نظرتان را راجب به نمایشگاه بفرمایید؟
طبق بازدیدی که با همکاران از هفدهمین نمایشگاه امنیت و ایمنی ایپاس 97 داشتیم باید عرض کنم ,فرصت های بسیار خوبی در این نمایشگاه وجود دارند مانند تجهیزات سیستم های اعلام واطفا حریق ,انواع سیستم های آدرس پذیر و.. و همینطور برخی از تجهیزات ارتباطی که می تواند در زمینه های مختلف نقش مهمی در کمک به آتش نشان ها و همچنین ایمنی شهر داشته باشند.
در کل این نمایشگاه توانمندی های خوبی به نمایش گذاشته شده است.بنده حضور در این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای آتش نشان ها می دانم که بتوانند با فن آوری های روز دنیا و موجود در کشور آشنا شوند .امیدوار هستم مدیریت شهری و مدیریت کلان کشور توجه ویژه ای به این نوع نمایشگاه داشته باشند.
بطور مثال ما در تهران برنامه ارتقا سیستم های ارتباطی مان را داریم که در این نمایشگاه با امکانات خوبی در این زمینه آشنا شدیم و حتما هم بررسی و مذاکراتمان را شروع می کنیم تا بتوانیم از آنها بهره برداری کنیم.
در آینده چه برنامه هایی برای آتش نشانان دارید ؟
بنده چون در تمام دوران زندگی شغلی خودبه عنوان آتش نشان فعالیت می کردم و بیشترین حضورم در عملیات ها بوده خیلی خوب مشکلاتی همچون استرس و سختی هایی که در این شغل وجود دارد را درک می کنم و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم کارهای مفید و موثر انجام دهیم.
تا الان کارگروهای خاصی را در سطح عالی با کمک شورای شهر و شهرداری تهران ایجاد کردیم و در حال بررسی هستیم تا راهکارهایی را برای ارتقا سطح امور آتش نشانان از جمله مسکن , سختی کار و امور رفاهی ایجاد کنیم. البته از طرف دیگر ما مسئولیت های مهم دیگری هم در مقابل مردم داریم که متعهد هستیم تا خدمات مناسب را در بهترین زمان که در شأن آنها هم باشد ارائه دهیم. همچنان در این نمایشگاه یکی از اهداف مهم ما تلاش برای بروزرسانی تجهیزات آتش نشانی , ارتقاء سطح مهارت آتش نشانها و بهربرداری از آموزش های استاندارد بین المللی برای آنها است.
نمایشگاه ایپاس با موضوع ایمنی ارتباط دارد. یکی از خواسته های ما ایمن تر شدن شهرمان است همان طور که می دانید ساختمان های زیادی در شهر وجود دارد که با مشکلات زیادی هم روبرو هستند و شعار شهردار تهران ” شهر زیست پذیر” است که یکی از شاخصه های آن ایمن بودن یک شهر و ساختمان هایش است و بنده باز تاکید می کنم که هدفمان از حضور در نمایشگاه آشنا شدن با امکاناتی است که می تواند ساختمان هایمان را ایمن کند که دارای امنیت بیشتری باشند به طوریکه آسایش شهروندان در آنجا فراهم شود و نگرانی های ما را کاهش دهد و اینها برنامه های بلند مدتی است که بتوانیم پیاده سازی کنیم.

 

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *