بازدید 487
1

دوربین حرارتی دید در شب دور برد با زوم 120 برابر

 

دوربین تصویر برداری حرارتی سرد Ascendent مجهز به یک شناساگر Indium Animonide (InSb or MCT) سرد است که تصاویر حرارتی ultra-sharp با وضوح 640×480~1280×720 پیکسل را فراهم می کند.
سنسور خنک شده توانایی شناسایی تفاوت در دما را از حداقل ±0.02 درجه سانتی گراد دارد که جزئیات بیشتری را برای ردیابی کردن اهداف در فاصله های بسیار زیاد در تاریکی کامل دارد. هسته حرارتی MCT با یک لنز بزرگ نمایی ژرمانیم جفت شده است که به شما اجازه رویت اهداف با یک محدوده بزرگ نمایی اپتیکال 16X از 85 میلی متر تا 1400 میلی متر را می دهد.

 

 

دوربین مرئی Viper برای نظارت دوربرد طراحی و بهینه شده است. این دوربین از یک سنسور اسکن پیشرفته 1/2.8″ یا سنسور سی-ماس استارلایت 1/1.9 با وضوح HD 1920×1080 و سیگنال خارق العاده به نسبت نویز 55dB استفاده می کند.
این دوربین به یک لنز بزرگ نمایی16–2050mm و دابلر HD موتوریزه مجهز شده است که محدوده بزرگ نمایی 128X از 19~0.15° را ارائه می کند و با یک دوربین فول فریم DSLR که از لنز 13,500 میلی متری استفاده می کند، برابری می کند. این لنز همچنین با یک فیلتر مه موتوری ترکیب شده است که از آن با حالت تک رنگ دوربین و پردازش تصویر برای دیدن در مه، دود و غبار استفاده می شود. همچنین روشنایی مادون قرمز ZLID در تاریکی مطلق از 1 تا 5 کیلومتر دید فراهم می کند. زاویه ZLID از 0.5° تا 19.5° قابل تنظیم است.
منبع: www.infinitioptics.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلمان رستمی گفت:

    سلام خسته نباشین . لطفا شرایط فروشتونو برام ایمیل کنید