بازدید 116
0

جعبه ارتباطی ضد انفجار جدید از Videotec

 

Videotec در حال توسعه دامنه محصولات مقاوم در برابر انفجار خود با جعبه ارتباطات MBA جدید است که برای نصب بهینه دوربین های Maximus، IP یا آنالوگ در محیط های با احتمال انفجار طراحی شده اند.
این جعبه ارتباطات که بسیار بیش تر از یک جعبه اتصال ساده است، برق محلی با ولتاژ کم را فراهم می کند و اجازه یک اتصال اترنت سریع را به لطف سوئیچ اترنت یکپارچه که دارای سه RJ45 ports و یک SFP port برای اتصال فیبر نوری است، می دهد. نوع ماژول SFP می تواند طبق شرایط لازم نصب، انتخاب شود.
مدارات داخلی نیز اجازه bypass سیگنال های ویدئویی آنالوگ و دسترسی پذیری تمام ورودی ها / خروجی ها در سراسر محصولات MAXIMUS Videotec را می دهد.

 

 

MBA برای یکپارچگی و کار اختصاصی با سری MAXIMUS محصولات ویدئوتک طراحی شده است تا بتواند یک دوربین PTZ را به associated washing kit (یا دو دوربین ثابت بر روی washing kit های آنها) متصل کند.
MBA از آلومینیوم marine-grade ساخته شده است که دارای یک پوشش محافظ پودری اپوکسی است. این یعنی این دستگاه می تواند در محیط های خورنده مانند محیط های صنعتی یا دریایی کار کند. MBA راه حل کامل و رقابتی برای نصب حرفه ای سری Videotec MAXIMUS محصولات مقاوم در برابر انفجار است.

منبع: videotec.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *