بازدید 82
0

دوربین امنیتی Lynx Pro 3روز بدون برق تصاویر را ضبط و ذخیره می کند

 

اگر یک دوربین امنیتی وقتی کسی به منطقه شناسایی قدم می گذارد، هشداری به تلفن هوشمند شما بفرستد عجیب نیست و راهی مفید برای اطلاع از این است که دقیقا چه زمانی یک نفر در خانه شما وجود دارد. اما آیا شما قادر به شناسایی آن بازدیدکننده هستید؟ اگر شرایط روشنایی درست باشد و وضوح تصویر دوربین بالا باشد، ممکن است بتوانید آن شخص را شناسایی کنید. وگرنه، ممکن است به جوابی نرسید.
با دوربین امنیتی Lynx Pro، و نرم افزار تشخیص چهره هوشمند دوربین، شما چهره های آشنا را در اپ رایگان Tend Secure آپلود و کنترل می کنید. از آن جا شما هشدارهای ورود را برای این اشخاص شناخته شده دریافت می کنید.
Lynx Pro تصاویری با کیفیت ویدئویی HD در هر ضبط و پخش ویدئویی زنده همزمان ارائه می کند. صدای دو طرفه به شما اجازه ارتباط با بازدیدکننده را از طریق برنامه Tend Secure می دهد.
Lynx Pro، با باتری پشتیبان تعبیه شده درون خود و ذخیره سازی local خود، نظارت بی وقفه ای را ارائه می کند و داده هایی به ارزش حدود 3 روز را در صورت قطعی برق یا اینترنت ذخیره می کند. وقتی که برق یا اینترنت وصل شود، داده local به فضای ابری آپلود می گردد.
محفظه عایق هوای IP65-rated از Lynx Pro آن را در هر محیطی در فضای باز با دوام و مقاوم می کند و دید در شب مادون قرمز آن، نظارت کاملی بر ملک در تاریکی کامل دارد. شناساگر حرکتی قرار گرفته بر روی این دستگاه به طور خودکار ضبط را آغاز می کند و می توان آن را تنظیم کرد تا یک هشدار بی درنگ به دستگاه mobile کاربران برای وقایع آغاز شده با حرکت بفرستد.
Lynx Pro از 31 مارس سال 2018 به قیمت عادی 149.99 در دسنرس است.

منبع: www.electronichouse.com

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *