بازدید 129
0

سیستم دوربین HD سیار برای نظارت شهری

سیستم دوربین HD سیار برای نظارت شهری

سیستم دوربین سیار iCAM-MobileHD با منبع تغذیه داخلی و ضبط ویدئویی بدون نیاز به نرم افزارهای اضافی و دستگاه های دیگر، برای نصب فوری آماده است. باز و بسته کردن دوربین در یک محل جدید، حدود 3 دقیقه زمان می برد و نصب آن به هیچ گونه دانش فنی نیاز ندارد. شما می توانید محل دوربین را با قطع کردن برق 230 ولتی، جدا کردن دوربین از قفل و انتقال آن به یک محل جدید تغییر دهید. از این دوربین می توان در داخل و خارج خانه استفاده کرد که محدوده وسیعی از کاربردها را فراهم می کند.

این دوربین فشرده،‌ تصاویر را به طور خودکار در حافظه ذخیره کرده و از 30 تا 90 روز آن ها را نگه می دارد.

دوربین Full HD با وضوح بالا، توانایی ثبت دقیق رویدادها و استفاده از آن ها به عنوان مدرک را فراهم می کند. وضوح تصویر، در هنگام استفاده از زوم اپتیکال 20x، حتی تا 200 متر باقی می ماند که اجازه شناسایی اطلاعات مربوط مانند تشخیص هویت یک شخص یا وسیله نقلیه را می دهد.

iCAM مجهز به بک باتری لیتیومی مخصوص با پارامترهای فنی بسیار منحصر به فرد است. باتری می تواند در دماهای بسیار پایین شارژ شود که در این گونه سلول ها یافت نمی شود. دامنه درجه حرارت از -40 تا 60 درجه سانتی گراد است. طول عمر باتری به اندازه 3000 چرخه شارژ شدن است و بعد از این ظرفیت آن تنها 20 درصد کاهش پیدا می کند.

iCAM-MobileHD با بیشتر سیستم های مدیریت نظارت VMS سازگار است. بنا به درخواست، ما می توانیم iCAM را تقریبا با هر سیستم VMS سفارشی کنیم.

 

منطقه نظارت شده در شعاع 200 متری

زوم اپتیکال دقیق باعث قابل رویت بودن جزئیات تا شعاع حدود 200 متری می شود. این تصمیم که دوربین چه زمانی و چه چیزی را باید ضبط کند به مدیر بستگی دارد. این توانایی کنترل از راه دور دستگاه و بزرگ کردن قسمت هایی از تصویر را که اهمیت خاصی دارند، در اختیار می گذارد. همین طور دارای ویژگی ضبط ساعات مستمر برنامه ریزی شده، مسیرها یا رویدادها را دارد. انعطاف پذیری دوربین iCAM-MobileHD به شما اجازه تغییر منطقه نظارت طبق نیازهای فعلی را می دهد. برای نمونه، صبح وقتی که یک ترافیک شدید نزدیک ایستگاه های راه آهن و اتوبوس وجود دارد، این مکان به توجه بیشتری نیاز دارد، اما یک ساعت بعد، مهم تر از آن کودکانی هستند که به مدرسه می روند. iCAM-MobileHD دوربینی است که اجازه انتقال بی سیم در یک محدوده 1 کیلومتری را فراهم می کند.

منبع‌:camsat-cctv.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *