بازدید 101
0

دوربین پانورامیک چند سنسوره جدید VIVOTEK با تصویر برتر

 

به دنبال موفقیت دوربین های شبکه ای پانورامیک 180 درجه قبلی، ویووتک یک دوربین چند سنسوره جدید و حتی موثرتر را عرضه کرده است. MS9390-HV با طراحی لنز wide-angle چهار مگاپیکسلی دوگانه خود، برخلاف بیشتر دوربین های پانورامیک چند سنسوره سنتی است که بر چهار سنسور تکیه می کنند. این دوربین dome چند سنسوره به SNV (دید در شب برتر)، تکنولوژی WDR Pro، 180° IR illuminators تا 20 متر و تصویر سازی با وضوح کامل در 30fps (30 فریم بر ثانیه) مجهز است و این امر باعث ایده آل شدن دوربین برای فراهم کردن کیفیت تصویر پانورامیک عالی برای نظارت در روز و شب می شود.
MS9390-HV با طراحی دو سنسوره خاص خود مجهز به یک ویژگی تنظیم ویدئو است که برای کاربران دید پانورامیک 180درجه با جزئیات و پوشش گسترده نه تنها در سطح افقی بلکه در سطح عمودی تا زیر محل نصب دوربین را فراهم می کند. به علاوه، تنظیم چرخش داخلی لنزهای آن به 20 درجه ارتقا یافته است که اجازه دستیابی به زاویه دقیق مطلوب را به کاربران می دهد. همچنین این دوربین از فشرده سازی H.265 و تکنولوژی Smart Stream III برای ایجاد موثرترین سیستم استفاده کرده است و این منجر به صرفه جویی چشم گیری در مصرف پهنای باند و ذخیره سازی می شود.
این دوربین جدید مجهز به یک محفظه معتبر IP66 and IK10-rated است که اجازه مقاومت در برابر باران و گرد و خاک را می دهد و همچنین از آن در برابر خراب کاری یا دستکاری در کاربرد نظارت فضای باز محافظت می کند. علاوه بر این، طراحی نصب بر روی دیوار، نصب سریع و آسان را با قرارگیری یک محافظ در برابر خورشید برای از بین بردن تداخل ایجاد شده توسط نور مستقیم خورشید تضمین می کند. این دوربین پانورامیک در سال 2018 تحت یک آزمایش زود هنگام در Taiwan Lantern Festival، یکی از بزرگ ترین رویدادها در تایوان، قرار گرفت که بیش از 10 میلیون بیننده را به خود جلب کرد.

منبع: asmag.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *