بازدید 101
0

بازار دوربین های CCTV رشد چشمگیری را نشان می دهد

بازار دوربین های CCTV رشد چشمگیری را نشان می دهد

 

گزارش جدیدی که توسط Transparency Market Research آماده شده و توسط MRRSE ارائه شده، شرایط فعلی و بازتاب های بازار دوربین CCTV را از لحاظ تحلیل صنعت جهانی، اندازه، سهم، رشد، روندها و پیش بینی تا 2025 شرح می دهد. محققان پیش بینی می کنند بازار دوربین CCTV جهانی با نرخ رشد تند CAGR 12.7% به ارزش جهانی 23.32 میلیارد دلار تا 2025 برسد.

بازار دوربین CCTV جهانی به خاطر تولیدکنندگانی که برای تقویت موقعیتشان هرروز به دستاوردهای جدید و ادغام تکنولوژی ها دست می زنند،‌ شاهد رشد خواهد بود. به علاوه رقابت در بازار به خاطر فراهم کنندگان نرم افزار و سخت افزار متعدد، شدید است.

[quote]

بیشتر مهره های کلیدی بازار بر آشکار سازی سیستم های پیچیده و آپگرید شده و راه حل هایی در بازار دوربین CCTV برای افزایش فروش متمرکز هستند.

 

[/quote]

سرعت ایجاد بازار خرده فروشی مدرن و صنعت میهمان داری نیز عوامل محرک تاثیرگذاری بر بازار دوربین CCTV جهانی محسوب می شوند.

بازار دوربین CCTV جهانی می تواند بر حسب نوع مدل، به دوربین PTZ، دوربین باکس، دوربین دام، دوربین بالت و غیره بخش بندی شود. از بین آنها، بخش دوربین دام هدایت کننده بازار است و در 2016 سهم آن به حدود 45% رسید. انتظار می رود این بخش با سرعت خوبی در سال های آینده و به علت سرمایه گذاری های بیشتر در پیشرفت تکنولوژیکی آن رشد کند.

از لحاظ نوع تکنولوژی مورد استفاده، سیستم های دوربین CCTV آنالوگ حداکثر سهم بازار در 2016 را داشتند و از نقطه نظر جغرافیایی، بازار دوربین CCTV جهانی توسط امریکای شمالی و آسیا اقیانوسیه کنترل می شود. در حال حاضر، بازار آسیا اقیانوسیه توسط چین تغذیه می شود که انواع ارزان تری از محصول را تولید می کند که شاهد فراگیری گسترده ای است. هند بر حسب تقاضا مهره کلیدی دیگری است.

مطابق گزارش TMR، بازار آسیا اقیانوسیه احتمالا از لحاظ نرخ رشد با ثبت CAGR 14.6% از 2017 تا 2025 از سایرین پیشی خواهد گرفت تا به ارزش 9.554 میلیارد دلار تا 2025 برسد.

امریکای شمالی بازار مهم دیگری است که شاهد فروش فزاینده ای از دوربین های CCTV به خاطر رخنه عمده در امنیت عمومی بوده است. حملات تروریستی در گذشته و سایر مسائل امنیتی که تهدید می کردند زندگی آرام مردم را از بین می برند منجر به پذیرش گسترده دوربین های CCTV برای نظارت شده اند.

سایر عوامل در خدمت ترقی بازار در منطقه، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه محصولات بهتر با تکنولوژی های پیچیده تر است. سیاست های تنظیمی نیز از فروش دوربین های CCTV در منطقه به خصوص در ایالات متحده حمایت کرده اند. انتظار می رود بازار امریکای شمالی، رشد CAGR 10.2% در دوره پیش بینی را ثبت کند.

بازار اروپا برای دوربین های CCTV پیشرفت بزرگی را دیده است و پیش بینی می شود بازارهای خاور میانه و آفریقا و امریکای جنوبی سرعت کمتری از رشد نسبت به سایر مناطق داشته باشند.

منبع:‌securityworldhotel

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *