بازدید 51
0

رشد بازار مدیریت پارکینگ تحت تاثیر افزایش حجم وسیله های نقلیه

 

در حالیکه عامل محرک افزایش در تقاضای بازار مدیریت پارکینگ، نیازمندی جریان ترافیک یکپارچه و کاهش در مصرف سوخت و افزایش فروش وسایل نقلیه است، انتظار می رود بازار مدیریت پارکینگ از 3.39 میلیارد دلار در 2018 تا 5.15 میلیارد دلار تا 2023 افزایش یابد. تحلیلگران Marketsandmarkets دریافتند که عامل محدود کننده عمده در این بازار می تواند پیچیدگی در یکپارچگی سیستم باشد.
انتظار می رود راه حل کنترل درآمد و دسترسی پارکینگ (PARC) بیشترین سهم بازار را در طول دوره پیش بینی داشته باشد. این راه حل به اپراتورهای پارکینگ کمک می کند خودروهای ورودی و خروجی را در پارکینگ ها مدیریت کنند و آنها را قادر می سازد کنترل کامل درآمد پارکینگ را در اختیار داشته باشند. این یکی از راه حل های اولیه است که اپراتورهای پارکینگ برای پارکینگ های خود به دنبال آن هستند. این راه حل به علاوه کنترل دسترسی و جمع آوری درآمد در محل پارکینگ را اتوماتیک می سازد.
باتوجه به سرمایه گذاری های بسیار انجام شده در بخش پارکینگ های طبقاتی، انتظار می رود پارکینگ های مسطح خیابانی و مکانیزه حجم بزرگ تری از بازار را در دوره پیش بینی شده در بر بگیرند. پارکینگ خیابانی تجربه پارک خودروی ایمن و مطمئنی برای رانندگان می باشد. به علاوه، بر تضمین امنیت، رزرو مکان های پارک و مدیریت هزینه پارکینگ تمرکز دارد.
انتظار می رود آمریکای شمالی به دلیل سرمایه گذاری در مقیاس بالا در اجرای راه حل های مدیریت پارکینگ برای مطابقت با نیاز در حال رشد به راننده های بهتر و راحتی مسافران روزمره، بزرگ ترین سهم بازار را در طول دوره پیش بینی داشته باشد. ضمن این که محققان گزارش می کنند که GDP این منطقه بسیار جلوتر از سایر کشورها در سراسر جهان است. ایالات متحده و کانادا مشهور به ارائه خدمات شهروندی در سطح جهانی هستند و این کشورها تکنولوژی شهر هوشمند را پذیرفته اند. انتظار می رود جمعیت در حال رشد، افزایش در فروش خودرو و تغییر در مقررات پارکینگ، محرک رشد مدیریت بازار پارکینگ در سطح جهانی باشد.
منبع: securityworldmarket.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *