بازدید 91
0

سیستم حضورغیاب و تشخیص هویت چندگانه بیومتریک داهوآ

 

Dahua، به عنوان یک ارائه دهنده پیشگام در صنعت نظارت ویدئویی جهانی، سیستم حضور و غیاب جدید خود را عرضه کرده است: DHI-ASA4214F و DHI-ASA6214F.
این دستگاه های بسیار هوشمند از هر دو تشخیص هویت چهره و اثر انگشت برای کنترل دسترسی و حضورغیاب در سناریوهای اداره ای پشتیبانی می کند و اجازه مدیریت کارکنان و کنترل امنیت را فراهم می کند.
دستگاه های تشخیص هویت چهره یا اثر انگشت به طور معمول در کارگاه های امروزی دیده می شود، اما ترمینال های حضور و غیاب Dahua تشخیص هویت بیومتریک دوگانه یکپارچه در تنها یک دستگاه را ارائه می کند. این ترمینال های حضور و غیاب جدید، ادغام شده با الگوریتم های تشخیص چهره مادون قرمز پیشرفته، عملکرد در محیط با روشنایی کم را باز هم بهبود می بخشند که منجر به هوشمند شدن آنها برای شناسایی یک چهره مشخص در یک زمان بسیار کم می شود. دسترسی به تشخیص چهره زنده به طور قابل توجهی امنیت را بهبود می بخشد که در نتیجه جلوی استفاده از پوشش تصویر برای فریب سیستم را می گیرد. در صورت نیاز، می توانید برای امن تر کردن تمام سیستم یک کارت یا رمز عبور را به ترکیب اضافه کنید.
سیستم های حضور و غیاب جدید Dahua با وجود داشتن چندین تکنولوژی پیشرفته، کارکردهایی غنی هستند که سهولت در استفاده و راحتی در نصب را حتی برای تازه کارها ارائه می کنند. از آن جایی که این دستگاه از هر دو اتصال Wi-Fi و TCP/IP پشتیبانی می کند، کاربران می توانند طبق نیاز خود بین اتصال سیمی یا بی سیم یکی را انتخاب کنند. این دستگاه همچنین از دستگاه های دارای P2P و اتصال کنترلر شخص ثالث از طریق Wiegand پشتیبانی می کند که اجازه ساختن سریع و مقرون به صرفه یک سیستم امنیتی جامع را به صاحب ملک می دهد. علاوه بر آن، DHI-ASA4214F و DHI-ASA6214F می توانند به ترتیب حدود 1000 چهره و 3000 چهره را ذخیره کنند و هر دوی آن ها توانایی نگه داشتن 30000 صاحب کارت، 3000 الگوی اثر انگشت و 150000 ثبت تراکنش را دارند.

منبع: www.dahuasecurity.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *